Unit | Credits | Academic sector | Period | Academic staff |
---|---|---|---|---|
DIDATTICA PER L'INCLUSIONE | 4 | M-PED/03-METHODOLOGIES OF TEACHING AND SPECIAL EDUCATION | Sem. 1B |
Angelo Luigi Sangalli
|
LABORATORIO DI DIDATTICA PER L'INCLUSIONE | 1 | M-PED/03-METHODOLOGIES OF TEACHING AND SPECIAL EDUCATION | See the unit page | See the unit page |
PEDAGOGIA PER L'INCLUSIONE | 4 | M-PED/03-METHODOLOGIES OF TEACHING AND SPECIAL EDUCATION | Sem. 1A |
Angelo Lascioli
|
LABORATORIO DI PEDAGOGIA PER L'INCLUSIONE | 1 | M-PED/03-METHODOLOGIES OF TEACHING AND SPECIAL EDUCATION | See the unit page | See the unit page |
Author | Title | Publisher | Year | ISBN | Note |
Stella G., Grandi L. (a cura di) | Come leggere la dislessia e i DSA. Conoscere per intervenire | Giunti Scuola, Firenze | 2016 | ||
Lucangeli D. | La discalculia e le difficoltà in aritmetica | Giunti Scuola, Firenze | 2017 |
******** CSS e script comuni siti DOL - frase 9957 ********p>